Η ΕΝΚΑ Περιφέρειας Κρήτης στηρίζει τα δικαιώματα των Καταναλωτών

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Πώς γίνεται μία Καταγγελία ενός Καταναλωτή; Σε ποιόν απευθύνεται; Ποιά είναι η διαδικασία; Τί όφελος έχετε;​

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καταγγελία είναι η έγγραφη αναφορά σας προς την επιχείρηση από την οποία αγοράσατε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και δεν είστε ικανοποιημένος π.χ. είναι ελαττωματικό, ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, ή σας χρέωσαν μια προμήθεια στη συναλλαγή σας, ή σας αύξησαν τα ασφάλιστρα κτλ.

Καταγγελίες για μέλη

Εάν είστε ήδη μέλος μας, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στο mail της ένωσης, αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού μας τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.

Καταγγελίες για μη μέλη

Εάν δεν είστε μέλος μας και επιθυμείτε να υποβάλετε καταγγελία πρέπει να συμπληρώστε ένα υπόδειγμα και να το αποστείλετε στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά και κοινοποιήστε το σε εμάς και στους αρμόδιους φορείς.

Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος

ΠΩΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΜΕ

Πρέπει πρώτα να συνταχθεί η καταγγελία σας σύμφωνα με το σωστό υπόδειγμα ανάλογα τπ πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΝΚΑ Περιφέρειας Κρήτης

Μεσολαβούμε εξωδικαστικά εαν γίνετε μέλος μας και προσπαθούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημά σας.